Tankar...

Något som alltid gör mig otroligt frustrerad är det faktum att folk missar så otroligt mycket musik. Dom dissar musik för att det inte är deras genre eller så missar dom det för dom inte ger det tillräckligt mycket chans. Allt handlar självklart om tycke eller tid. Många är inte uppslukade av musik som jag är och det kan väl va nyttigt då all min tid går åt till musiken i alla dess former. Därför är det guld när mailen eller smsen(Holma) ramlar in där folk tagit sig tid att lyssna på tips eller ännu bättre, lämnat sin comfortzone och lyssnat på något nytt. Dessa medelanden ifrån er läsare gör min dag, ja min vecka när jag får dom. Mer musik till folket. Leta ny musik. Ta vara på all musik som finns.

R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0