Nytt inslag

Dags för ett nytt inslag. Då det ramlar in overkligt mycket skivor i detta hem. Både gammalt och nytt. Både köpt och gratis och även cds jag bytt till mig utav olika bröder där ute. Det är omöjligt för mig att ressa allt, jag har ju faktiskt ett liv med....tror jag. Därför kommer jag efter en önskan lägga ut bild på det som kommer in. Vissa av skivorna kommer ressas och tyckas om, vissa inte. Vissa har jag redan men köper nytt då pedanten i mig inte klarar av slitna grejor. Jag tackar Stefan för ide'n......

Here we go!!




Desolator - Unearthly Monument



Vomitor - Bleeding the Priest




Morbid Insulter - Funeral Mysticism



Abscess - Horrorhammer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0