Death Angel - The dream calls for blood

Jag är golvad. Death Angel har golvat mig och min värld helt ogenerat och utan ursäkt. En thrashmetal upplevelse jag aldrig trodde jag skulle få uppleva igen ger dom mig och världen, vässade med riff och attityd. Nya plattan "The Dream calls for blood" är helt jävla outstanding. Bandet är aggressivare än någonsin och låtbygget är det bästa någonsin. Låtar som "Left for dead" som öppnar plattan efter lite akustiskt plock och "Caster of shame" med sin refräng som ger en stånd direkt är bara två av tio käftsmällar man bara vill ha mer och mer av. På digipacket får man även en galet bra cover på Black Sabbaths "Heaven and hell" där Mark Osegueda sjunger som en gud. Detta mina vänner är en underbar thrashfest jag inte får nog av. Det finns inte en dålig låt och hela produktionen är top notch. Ta trumljudet på "Fallen", rått som fan och sååå bäst. Fuuuuuuck så bra detta är!!!! Death Angel blåser alla jävla thrashgubbar av banan här. Slayer ligger illa till dom med. 10/10!!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0