Negermusik?!!!

Fy fan va jag hatar vissa människor!!! Fått mail idag av en "riktig hårdrockare".....igen kan man säga för varje gång jag tipsar om något annat än metal på bloggen kommer dom....mailen av dom småtänkta idioter som är fast i en musikstil. Dom som inte kan se över genrelinjerna utan är insnöade på en genre. "Varför tipsar du om negermusik när du annars har så bra smak", "Det där jävla negerdunket är ju bara prat över en trummaskin", "Jag är ingen rasist men det är ju bara blattarna som gillar den där skiten"...... Detta stod det i mailet jag öppnade nu efter kneget. Kanske är det tröttheten som gjorde mig så förbannad nu för detta är ju skrivet av en människa som är slut i huvudet och inte ska slösas energi på men kan inte hålla käften nu. Anders....om det nu är ditt namn, jag vill inte ha dig som läsare. Du kan ta din musiksmak och sakta dra åt helvete!! Tack för mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0