Rå Black metal

Finska Archgoat, detta råa blasfemiska satansdyrkande band som inte viker en tum ifrån sin tro och hur black metal ska levereras är ett band jag lyssnat på till o från men när jag tack vare Jonas fick deras comeback platta "Whore of Bethlehem" i handen så öppnades helvetet framför mig, ett underbart helvete!!!
Rå produktion och med en "sång"??.....rättare sagt.....hmm nej vet ej hur detta ska beskrivas. Ett väsande väsen, en demon som placerats i ljudbilden. Jag älskar det!! Plattan är en upplevelse och en resa i total ondska. Hail Satan utbrister jag och tänder svarta ljus till plattans ära. Den kom 2006, vart har jag vart sen dess??

Roger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0