Stress!!!

Jag hinner fan inte med längre. Det släpps för mycket bra musik. Det finns över fyra tusen plattor här hemma och tips på bra skit flödar via bloggen, mail, facebook och sms. Jag hinner fan inte och ångesten som ett musikhjärta känner när det kan missas något eller hinns ej med är total!!! Tex man läser en insändare om att Autopsy ska på turn`e och suget efter kungarna blir stort.....på med "Mental funeral" och höj upp. På telefonen growlas det till(sms signalen är Travis ryan i Cattle decapitations underbara growl) och någon jävel ber mig kolla upp ett band. Tacksam för tips men nyfikenheten tar överhand och Autopsy suget huggs av utan att bli tillfredställt. Det skapar ångest hos mig. Det skapar stress. Sen kanske tipset visar sig vara hur bra som helst och jakten på skivor tar plats. Jag måste bli bättre på att inte stressa omkring och speciellt när det gäller musik. Men det är svårt, musik är ju mitt liv....mitt allt. Min luft........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0