Årets tyngsta!!

Årets tyngsta käftsmäll bjuder Incantation på!! Deras "Vanishing in vengeance" är brutalt hård och tung, så tung att det går att ta på atmosfären i min lägenhet under lyssningarna. Så tung att min käke gör fortfarande ont. Min dotter sa detta då plattan spelades, "Pappa, detta va inte kul att lyssna på, det gör ont i min mage av denna skiva".....ni fattar va? Är det bra då eller är det bara tungt och fruktansvärt brutalt? Vi pratar om Incantation här, amerikanarna med respekt och kred utan dess like, bandet som bara släppt death metal av yttersta kvalitet. Självklart är det bra. Enda skälet att denna inte ligger på årslistan är att jag haft för lite tid med skivan. Vi kommer bråkas och kivas under många lyssningar, precis som jag gjort och gör med deras andra skivor och då jag älskar bandet vet jag att jag kommer förbanna att jag ej gav dom en plats på listan. Men det gör inget, vi vet vart vi har varann.....Incantation och jag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0