År av väntan...

Jobbade på Rock på Fredsgatan här i Göteborg när den kom. Det vill säga runt julen 2006. Jag la undan den direkt men hade inga cash och den såldes. Sen dess har jag letat efter den ltd versionen av Tom Waits - Orphans. Trippel boxen vi pratar om här är guld, Waits är här i sina tre sk lägen och vi bjuds på en uppvisning som ingen annan skulle klara av. Men för att återgå till letandet....under åren har den självklart dykt upp. En kille i Umeå ville ha 500 för cdn, en summa jag lungt hade betalat om inte sonen skulle ha bandyklubba och skor samma månad. En annan snubbe i Örnsköldsvik ville ha 400 + 5 skivor i byte. Ett byte jag skulle gjort om han bara svarat på mail efter det men nej....nu är den dock hemma där den hör hemma. En oplanerad resa till Andra långgatans skivhandel gjorde mig till världens lyckligaste Roger. Där stog den i hyllan och skrek efter mig. Den är i mint condition och ser knappt spelad ut!!!!! Pris? 150kr ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0