Rock(pop)nytt har även tagit bort mig ifrå...

Rock(pop)nytt har även tagit bort mig ifrån att kunna kommentera deras inlägg om rock o pop, vad är dom rädda för tror ni? Är det så att dom vet hur pop orienterade dom är och dom vet att metal fans tröttnat. Det är ju inte för inget att många kallar dom popnytt. Fattar noll av det här då hahaha..... chefredaktören sa att skälet för att jag inte skulle va kvar va att jag inte hade en dator ???? Vilket jag har men men.......hahaha sandlådan börjar ta form, snart får vi börja leka på allvar......men som sagt, tänk på hur ni formulerar er på kommentarena på deras sida här på Facebook.......man får inte tycka illa om deras poprock. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0