Detta jag kommer skriva nu har inget med a...

Detta jag kommer skriva nu har inget med att tjejer är sämre eller sånt utan för att detta är min smak och tycke. Sitter med kaffet i handen och lyssnar på Christian mistress platta "Possession" som ramlade in i brevlådan igår. Organisk, jordnära och väldigt levande med en fantastisk produktion tycker jag det låter. Bra heavy metal/Rock n roll helt enkelt......sen kommer sången. Jag klarar inte av när tjejer sjunger metal, att dom är bra och att dom ska göra detta är självklart men min personliga smak är att det suger. Blir så jävla platt tycker jag och detta gäller alla band där tjejer sjunger. Cerebral bore blir en annan sak då hon growlar som besatt ( Angela, gå o lägg dig ) men annars funkar det ej för mig. Jag visste dock innan jag satte på skivan att en tjej sjöng men man hoppas ju att man ändrar sig men det blir skit av det........läs nu detta för vad det är, tjejer är ej sämre och dom kan göra allt. Detta är bara min smaksak......jag gillar inte tjejsång i metal helt enkelt. Nu blir det mer kaffe och att sälja skivan till förmån för cd som passar mig bättre. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0