Cannibal Corpse - Torture






Gamla goa CC släpper nytt.....hur låter det då??

Ja det låter som alltid, det är jävligt bäst och jävligt brutalt. På skivan jag fick för ett par veckor sedan så va det ett klistermärke där det stod, deathmetals svar på Motörhead och det stämmer ju till viss del.

Då Motörhead släppt ett par svaga album så har Cannibalerna aldrig gjort mig besviken men annars är dessa 2 band stöpta i samma form. Kvalitet och bra låtar rätt igenom hela diskografin.
"Torture" är producerad av Erik Rutan, han har ju haft ett finger med i CC sista 3 skivor, Kill och Evisceration plague och nu Torture.
Han produktioner är fantastiska och CC har hittat ett vinnande koncept i Erik.

Det finns inte mycket att skriva om Torture.....det är galet svinbra och brutalt. Bra på alla sätt så det är bara att köpa, den finns ute nu. (Släpptes igår)

Omlaget ser ni ovan men sen finns det en ltd box med en slaktarfigur. Denna kostar runt 400 kr men jag vet ett ställe där den kostar 175kr hehe.......ni får kontakta mig via mail eller på Facebook om ni vill veta vart :-)



Köp och digga......VÄRLDSBÄST SOM ALLTID !!!!!

Peace
Rogggggggggggggggggga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0