Jag ger bort 10 000 gratis cds !!!!! Så ha...

20120612_200237 (MMS)

Jag ger bort 10 000 gratis cds !!!!! Så hade det stått om jag hade vart miljonär. Detta hade vart helt sant, jag hade sett till att alla jag känner + folk som jag ej känner hade ett ex var av Pallbearer - Sorrow and extinction. Denna skiva går ej att förklara, den smeker mina musik nerver på alla sätt som går. Den bygger vägar där ingen annan har färdats och den är vackrare än alla skogar i världen. Vad gör Pallbearer som är nytt då? Ingenting men dom gör det bättre än alla andra, bättre än Saint Vitus och......vågar jag säga detta??......självklart vågar jag....BLACK SABBATH!!! Pallbearers fantastiska produktion där lågt mixad sång blandas med gudalika riff och vackra passage som är så tunga och massiva att man kippar efter andan efter första låten. När dom första tonerna av "Foreigner" som öppnar plattan tagits visste jag direkt att detta kommer vara en kärlek som kommer klara allt. Fy helvete va detta är perfektion och ren uppvisning av hur man gör musik. Ren kärlek och passion visas upp och detta är.......hittar ej ord. Fuck.....köp köp köp köp köp köp för jag är ingen miljonär....tyvärr. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0