DIE HARD är ett uttryck man inte hör alls ...

20120226_161112 (MMS)

DIE HARD är ett uttryck man inte hör alls i den här poprock världen som råder nu. Allt är kommersiellt,själlöst och det saknas en attityd hos banden. Die hard heter detta bandet och deras "Nihilistic vision" saknar inte dessa viktiga ingredienser. Allt dom uppklädda svensson banden har spottar dom på och kör sitt race. Detta är musik för er som tröttnat på band som spelas sönder på hjärndöd radio, detta är för er som fattar vad metal betyder........proffesionellt skrivet???? Jag vet inte o jag bryr mig så lite att jag nästan är medvetslös.......peace


Kommentarer
Postat av: anonym

säger snubben som är så svensson man kan bli

2012-02-26 @ 19:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0