Utkast: Aug. 28, 2012

Varför måste man gilla band polare lirar i? Gör ni alla det? Ni som svarar ja på detta snackar skit eller så sitter bandet bredvid.
Finns ingen chans att jag skulle ösa beröm över ett band som är skit bara för en kompis är med. Läser skribenters insändare och recensioner där jag vet att dom känner varann och kräks över skiten som skrivs. Man behöver ju inte ösa skit över det men det måste ju finnas en objektiv syn på det. Ett tycke som inte är köpt och fyllt av känslor. Jag undviker vissa plattor där jag känner bandet, jag vill inte beblanda mig med det, inte för att jag inte kan/vill skriva ner eller säga vad jag tycker utanför att jag vet att folk kan ha svårt att ta kritik ifrån vänner.
Det kan vara svårt då vissa verkligen vill veta vad man tycker.
Varför detta inlägg då? Jag har ingen jävla aning.....eller har jag det?


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0