Ljudbild

Kommit på mig själv att jag söker svårare och svårare ljudbilder. Jag söker kaos och en ljudbild som är obehaglig och hotfull. Produktionen på vissa skivor vill jag ha krispig och klar men det finns musik som inte gör sig bra med en "bra" produktion. Lord Mantis - Pervertor plattan är en bra referens. Här har vi en ljudbild som ger mig orgasm efter orgasm. Ett tjockt lager av kaos, våld och mörker fyller rummet. Produktionen är otroligt oinbjudande och verkligen obehaglig. Det rasslar och det vrids, det skriks och gitarrerna låter helt underbara. Jag älskar detta motbjudande ljud som Lord Mantis ger mig. Årets produktion
utan tvekan.....och årets mest obehagliga skiva. Detta är soundtracket till helvetet. Fuck vad jag älskar detta!!!! Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0