Enkelt val

Skulle jag behöva välja idag så är det enkelt, det har alltid vart enkelt. Man behöver bara två deathmetal band egentligen enligt mig. Master och Autopsy!!! Dessa två världsbästa band genomsyrar mitt liv. Jag lyssnar på andra självklart men dessa två är min ryggrad. Master för att jag älskat dom sen 1990(minnet e skit men gissar lite nu, länge sen är det dock) och för att jag jobbar för bandet. Master har vart mitt allt i så många år och jag och Speckmann har ett fantastiskt samarbete som ska och kommer ta Master till nya höjder. Kultstatusen som Speckmann har är oslagbar och bandet har med "The new elite" släppt sin starkaste skiva någonsin. Autopsy då, detta underbara doom/death/gore band som sen början skapat mästerlig musik och bara släpper kvalitets skivor efter varann. Dom la ner 1995 men har sen dess rest sig ur graven, dom har inte borstat av sig jorden för det är lika skitigt och underbart som 1991. En dvd släpps den 27 aug, "Born undead" är en 5 timmars historia med en band dokumentär på 2,5 timmar och sen live, turneklipp och videos. Att denna ska avnjutas är lika säkert som att gud inte finns!! Autopsy och Master, Master och Autopsy är två absolutna måsten i mitt liv. Dessa två är min ryggrad och utan ryggrad funkar man ej.......eller?
Hail to the kings of death metal!!!

Roger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0