Fan, mår inte 100. Feber och förkylning. I...

Fan, mår inte 100. Feber och förkylning. Igen. Kanske Deathspell omega kan skrämma bort det? En annan sak jag ville ta upp är årstiden vi står framför. Jag ÄLSKAR hösten. Lukterna, visionerna, bilderna, regnet, kyla....ja, allt. Det bästa är att ta på sig hörlurarna och slänga på....jaa, låt oss säga, sketches of spain med Miles davis eller Our astral circle med Moloken eller twillight of the gods med Bathory och ge sig ut i skog och mark och bara ta in alla underbara intryck som denna årstid ger oss. Jag är ofta ute och vandrar i dessa miljöer och det finns inget bättre, ge det en chans men jag lovar att det funkar ej om ni lyssnar på : Nrj, mix megapol, bandit rock, rockklassiker eller annat skit. Det funkar bara om man lyssnar på musik, riktig MUSIK !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0