Nya älsklingar





Ifrån Manchester i England kommer mina nya älsklingar : Ingested

Svinhård teknisk death metal med en liten, LITEN touch av Deathcore.......det är tungt som fan och fruktansvärt brutalt.
Länge sen jag blev så här exalterad över ett death metal band men detta är verkligen urjävla bra.

Ingested - Skinned and fucked

Kan inte mycket dom dessa killar men att dom har blåst bort mitt huvud är klart, brutalt och svängigt utan att tappa någon som helst attityd.

Dom har släppt 2 skivor vad jag kan se och båda är beställda.



Surpassing the boundaries of human suffering 2009



The surreption 2011

Deras 2 skivor finns på Spotify.

Myspace

Facebook

BRA SKIT, KÖÖÖP !!!!!

pEACE
rOGGA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0