Mailsvar


Fått 4 mail som frågar om jag är med i Moloken eller vad dealen där är.

Jag är INTE med i Moloken, alla som har läst mina inlägg om bandet vet att medlemmarna är :

Jakob Burstedt
Patrik Ylmefors
Kristoffer Bäckström
Nicklas Bäckström

Dealen med Moloken är enkel, dom är världens bästa band och jag älskar dom.
Jag gör precis vad som helst för att hjälpa dom sprida info, musik och annat.....

Jag skriver om dom och sprider deras namn överallt helt probono, jag får inte betalt av bandet.

Jag är bara deras största fan och jag vill att ALLA ska uppleva deras musik.
Där har ni min länk till bandet......

Via denna länk kan ni beställa nya albumet "Rural"

Hemsida

Här kan ni lyssna på albumet

Så där.....BESTÄLL NU !!!!

rOGERT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0