2st elektroniska tips


Kan inte mycket om dessa 2 tips men det har spelats som fan här hemma sen jag fick tipsen.

Vi börjar med Xhin, en snubbe ifrån Singapore tror jag. Hans debut platta "Sword" är så mörk, så bra.



Hittar inga länkar på youtube för det e massa remixer osv men sök på XHIN - SWORD på Spotify så finns plattan där. Verkligen en resa jag rekommenderar.

Nu över till Lucy eller Luca Mortellaro som han heter, kommer ifrån Italien och där slutar nog va jag vet om han med hehe. Som sagt får tips skickade och i detta fall så vart det svinbra.

Plattan "Wordplay for working bees" finns även den på Spotify, LUCY - WORDPLAY FOR WORKING BEES, sök på det.

Här är det snäppet svårare om man ska va ärlig, låter skadat och ibland är det rena ljudlandskap för trasig höga själar.......men det är bra och fruktansvärt vackert.





Sök på Spotify och njut.

Själv har jag fullt upp.......städa och leta efter skivor hehe...

Peace
Roger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0