Public Enemy


I nya självbiografin "Flavor Flav Icon" avslöjar Public Enemy-stjärnan att han har haft ett beroende av rent astronomiska proportioner.

– Jag spenderade 16 000 kronor om dagen på droger under sex års tid, vareviga dag. Jag vet inte hur mycket det blir, men om man gör sin matte, wow, då blir det mycket pengar, säger han till sajten popeater.com.

– Jag skulle nog bli chockad om jag räknade ut hur mycket pengar jag brände. Jag skulle nog slå mig själv på käften, fortsätter han.

Uträknat över sex års tid har hans drogberoende kostat honom cirka 35 miljoner kronor. Flavor Flav, vars riktiga namn är William Drayton Jr, säger sig i dag vara fri från sitt beroende.

Ja, dom rika lever sitt liv......men fuck that för han gav oss dom 4 första Public Enemy plattorna ju, rena mästerverk.

Men 35 miljoner.....DAMN!!!!

rrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0