Mail svar


Fick mail ang punkskivor och vad jag tycker är dom 5 bästa skivorna, det är galet jävla svårt att välja 5 av alla dessa underbara skivor så här kommer dom absolut bästa plattorna. Detta är skivor man enligt mig måste ha.

Och än en gång kanske en och en annan crustpunk platta eller annan genre smygit sig in men fuck it, detta är punk för mig :




G.B.H´s debut platta, en galet bra skiva som står sig än idag. Egentligen ville jag lägga in G.B.H´s trippelcd, The Clay years här för den innehåller allt bra som GBH släppte.



HELVETE VA BRA DETTA ÄR!!!!!!!! Disrupt - Unrest
Jag älskar och avgudar denna platta.



Crass - Feeding of the 5000
Inget går upp mot detta band, skulle jag behöva välja mellan 2 punkskivor skulle nog denna vinna. MÄSTERVERK!!!!



Amebix - Arise, ojoj vilken platta.



Världens bästa punkplatta, efter Crass - Feeding of the 5000. Har ni inte lyssnat på denna har ni missat allt.



Exploiteds debutplatta Punks not dead är rå,skitig och aggressiv. Ett punkmästerverk som måste spelas högt utav helvete.



Jag säger inte mer.......Discharge äger!!!!!



Dead Kennedys debut, helt fantastisk punk och dvdn som ingår i denna utgåva är helt outstanding.



Black Flags debut. Som omslaget visar är det en käftsmäll. En skön mysig underbar käftsmäll.....

Många på denna är lista är debuter, för debut skivor är oftast bäst.

Detta är min lista över det bästa som finns där ute. Alla har sin lista så inga hate mail nu hehe....
Denna lista är ej i numrerad ordning.

Peace

Rogggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

Oj glömde en platta......



Dead Kennedys andra platta.......med epn In god we trust. MUMS vilken platta........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0