Hills


Bandet jag snackade om i ett tidigare inlägg heter HILLS

Detta är historian :

På mitt kneg så jobbar det en kille, han är elektriker tror jag och jag minns även inte vad han heter nu haha, I SUCK!!! men är en go gubbe, vi har snackat mycket musik och sen kom det fram att han spelar i ett band.

Igår fick jag deras senaste platta Master sleeps och som sagt, jag blev golvad. Helt otippat tar Hills över med sin kompromisslösa musik. Space/kraut/psykadelsikt som fan och totalt jävla bra. Resan som jag togs på innehöll indiska influenser, jammande och musik helt utan regler.

Detta va verkligen musik av musiker som har hjärta och känsla på rätt jävla ställe.

Jag älskar detta!!!! 




Peace

Roger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0