Björk - Crystalline





Fick mailat av Björk 3 låtar ifrån hennes Biophilia album, en av låtarna ligger på Spotify nu. Länkarna till Spotify funkar ej när jag lägger upp dom så gå bara in på Spotify och sök på Björk - Crystalline.

Om någon kan berätta för mig varför länkarna till Spotify inte funkar så tackar jag gärna för den infon.

Björks nya är lungt det bästa jag hört ifrån henne någonsin. Crystalline är även det tyngsta hon gjort enligt mig.

Faaaan så bra det är. Det är galet bra detta.

Hon bad mig att inte lägga ut dom andra 2 låtarna och naturligtvis så kommer jag ej att göra detta men det är det absolut vackraste och bästa som Björk skapat.

Jag dog lite när jag hörde detta.

Thanks B for letting me hear this work of art. Its so heavy/pure and beautiful. I loved it................(translate this post like u did with the last one LOL)

 


peace
Roger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0