Big 4


Jävlar vilken bra Söndag jag hade. Öl, god mat, nära och kära och massa metal.
Hela dagen får en stark 10 av mig, allt va svinkul och måste jag klaga på något blir det värmen.
Men here we go..........
Betygsättningen är ifrån 1-5

Anthrax: 2

Basisten och sångaren Joey Belladona gav allt men låtarna håller inte hela vägen, men bra va det.

Megadeth: 1

Dave Mustaine är Dave Mustaine och han e kult men det e fan inte kul att se dom live. Ingen publikkontakt alls nästan och hans gnälliga röst är inget vidare. Peace sells va bra annars va det ganska illa

Slayer: 5

Slayer är mitt band, dom gör inget fel. Svinbra som fan, ett jävla röj. Men som tidningarna säger idag: Slayer är för hårda för Metallica publiken och det e så sant. Men jag såg en massa Slayerheads där ute.......

Metallica: 4

Dom är för jävla bra, dom har låtar som står emot allt. Allsången i Memory remains gav mig rysningar som känns än, Hit the lights gav mig stånd och Master of puppets är Master of puppets.
Det va nice som fan och det va min tredje gång jag ser Tallica och kan lungt säga att det va deras bästa spelning jag vart på.
Sen att Hetfield blivit tråkig som fan är en annan sak. Sluta snacka om kärlek och familj hela tiden. Den James jag gillar spottar FUCK ur munnen hela tiden.

Men fuck that, det vart en svinsweet dag och jag tackar min bror med respektive för en underbar upplevelse.

Peace

RoggggggggggSLAYER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0