Gillar du brutal death metal??


Gillar du din death metal grisig, brutal och utan regler?

Dessa plattor är måsten enligt mig när det gäller death metal skivor man SKA äga.....
Och nu snackar vi inte svenska scenen och klassikerna....så jag inte får 2348 mail om detta hehe......

                                                              
 










Age of Onset, Surgically hacked, Awaken to the suffering, Incisions of perverse debauchery är alla ren uppvisning av brutal svinbra death metal.....missa inte detta band. PATHOLOGY



Burning the masses - Offspring of time, svinbra teknisk death metal med alla möjliga infallsriktningar. Galen och tung......köp..



Defeated Insanity - Chapters of repugnance, detta tyska band kan bara beskrivas med dessa ord : Herre jävlar va detta är BRUTALT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Gamla goda Devourment, detta är hur bra som helst och plattorna som visas här heter : Butcher the weak och Unleash the carnivore......bara att handla och bli skönt misshandlad.



Vomit the soul - Apostles of inexpression........hur bra som helst och bara bandnamnet gör att man måste gilla detta .......

Där har ni en del av massa godis som finns där ute, death metal är världens bästa musikgenre och death metal utgör min ryggrad av all musik som jag går igenom hela tiden.

För massa tips och annat finns denna underbara sida på nätet :  DEATHMETAL INSANITY

peace
Rogga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0