Saxon - Call to arms


Undvikt denna platta för att Saxon har alltid vart heliga för mig, ja inte som senaste 10 plattorna då hehe utan dom 4 första. Ska dock hålla käften för jag har inte lyssnat så noga så skit i vad jag nyss sa........

När denna platta kom uppmärksammade jag det, kollade in den men lyssnade inte för jag blivit så besviken innan.
Häromdagen så sa min mentor(hehe) Anders Iwers att den va bra som fan så jag fick bita i äpplet och lyssna.

Saxon har med Call to arms skapat en suverän rock/metal platta. Den är skitig, det känns som bandet är hungrigare än någonsin och produktionen är helt fantastisk.

En överaskning så jävla nice och trevlig att man blev lite halvt rörd faktiskt, Saxon betyder jävligt mycket för mig och att Biff och co kan slita en sån här platta ur sig när dom är runt 60 är fan helt underbart.

Me love.....

Peace
Rog/gge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0