Swedish Death Metal

Har ni läst boken? Har ni läst bibeln om vår svenska dödsmetall? Är svaret nej och ni gillar metal av den hårdare sorten är ni helt lost. Daniel Ekeroths bok är detaljerad och hur bra som helst, vet ej hur det ser ut om boken är i print men min bror har den första upplagan och jag ska snarast sno den. Han tog min Metallica - Jump in the fire maxi med röd vinyl så......det kommer stå 1-1 efter min stöld hehe.

2009 kom trippelcdn till boken, en trippel där allt....ALLT är sååå bra. Demo versioner med band som Morbid, Carnage, Mefisto, Tribulation bara för att nämna en del. Här finns det bästa av svensk deathmetal representerat.

Denna trippel är en fantastisk resa in mörkret, man känner lukten av jord, ruttnande löv. Har du den inte rekommenderar jag den starkt. Bara att köpa !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0