Dom 5 mest spelade just nu.

Fick ett mail där man frågade efter dom 5 mest spelade albumen just nu här hemma. En tuff fråga då det kan variera ifrån dag till dag hehe men here it goes.......



I väntan på deras nya fungerar Fury & flames varje dag.



Mästerverket med Ronnie James Dio på sång. RIP min hjälte......fan. Det gör ont än.



Teknisk progressiv dödsmetall ifrån Tyskland. Svinbra.



Norska Enslaved senaste platta. En bra utveckling ifrån Vertebrea plattan. Galet bra.



Zappas bästa platta enligt mig. Denna platta spelas dagligen ngngång. Ibland i mitt huvud bara.......:)

Där är dom, dom 5 som ligger framme just nu. Dom ligger ibland en jävla massa andra cds som ligger framme för att jag ska minnas att skriva om dom......det kommer dyka upp en massa inlägg, måste bara hitta tiden. 2 andra plattor som ligger på väntarlistan/köpelistan ärrrrrrrrrrrrrrrrr:



Wormrot - Dirge



Morbid - Year of the goat

Det kommer länkar med tiden då jag inte minns hur fan man gör och måste skriva av mig när huvudet börjar snurra. Kommer länka till spellistor på Spotify med men 1 maj stryper Spotify gratis tjänsten så ni vet. 10 timmar i månaden får man då. Vill man har mer får man pynta cash.  SUCKS!!!! Men cash rules everything u know.....'


Rogga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0