2010 års bästa plattor del 2

Del 2 av mitt skitsnack vad jag gillade mest av allt godis 2010 gav mig.........säkert missat ngn men minnet e still shit.....



Cathedral - The Guessing Game

Cathedral gör aldrig mig besviken, inte denna gång heller. En mer progressiv platta men oj va bra det ärrrrrrr.



Salem - King Night

Läs denna recension, det e allt som behövs : Sydsvenskan



Neurosis - Live at Roadburn

Det är Neurosis det är allt man behöver säga och veta, världens bästa band!!!!!



Kanye West - My beautiful dark twisted fantasy

Älskar allt denna gubben rör vid, en konstnär utan dess like och det spelar ingen roll vare sig man älskar han eller hatar han men har ÄR en av vår tids stora musiker och konstnär när det gäller att skapa en kompromisslös ljudbild och jag skulle vilja säga att han är en pionjär när det gäller sitt skapande. En fantastisk resa in i Kanye West huvud är denna platta och den växer mer o mer för varje gång jag spelar den. Mästeverk!!!!!!



Darkthrone - Circle The Wagons

Darkthrone är alltid bäst, deras punkiga black/death/metal går alltid hem. Denna gång lutar dom sig emot metallen mer än någonsin och har mer ren sång men det gör absolut inget. Ett av mina absoluta favoritband gav mig rysningar än en gång. Tack Ted och Gylve......



Triptykon - Eparistera Daimones

Oj vilken platta Tom Fischer levererar, den tar vid där Celtic Frost senaste platta slutade och är en resa i ilska och ångest. Köp för fan....



Wormrot - Abuse

3 killar ifrån Singapore gav mig rysningar och glädje utan dess like, punkig grindcore....snabb, galen, bäst.
Ett av dom mest spelade albumen här hemma 2010, gillar ni rens ska ni kolla upp dessa killar. WORMROT 4 LIFE



Burzum - Belus

Varg Vikernes släpptes ifrån fängelset och skapade direkt en av 2010 bästa plattor. Älskar denna mans skapelser.

Detta var det bästa av det bästa 2010 enligt mig, har nog glömt en del plattor för som sagt, 2010 va ett godisår.

peace
Rohgte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0