Helgen är fullbokad.

Fredag ger alltid en viss känsla. Jobbar man inte helg så har vissa helt ledigt och bara chillar i två dagar medans vissa har ledigt med massa sysslor. Jag jobbar inte denna helg men har fullt upp. Mellan kalas och städning ska jag imorgon köra trummor och annat till Gothenburg Deathfest. Detta går av stapeln imorgonkväll och jag ser fram emot detta som fan. Finns svinbra band på scenen imorgon.



Mortal Torment ska bli intressant att se som fan. Dessa greker levererar alltid, live och på skiva. Slovakiska Craniotomy ska bli kul att se. Brutal slam death med ultra guttural sång. Legion of Wolves ifrån Irland och underbara Onicectomy ifrån Italien och likaså. Ska bli sweet att hänga lite med dessa bröder och ta ett par pilsner. Söndag är det bandymatch flr sonen så det kommer bli lungt.....tror jag. Hoppas jag. Ses vi där eller?

Roger

Kommentarer
Postat av: LaÄnna-M

Har du några bilder från Gbg Deathfest 2013?? Lägg gärna upp om du har live bilder!!

2013-10-08 @ 18:15:23
URL: http://Desisedofficial.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0