Facebook...

Folk kan snacka hur mycket skit som helst om Facebook och visst blir man trött på skiten då och då men jag hade inte mött så mycket musiknördar utan Facebook. Jag hade inte lärt känna så mycket musiker och band utan den sidan. Jag hade inte jobbat för Master och kunnat kalla legendariska musiker för mina vänner utan den heller. Grupper där vi nördar samlas för att byta ideer och skivor är ett dagligt måste och via dom har man fått vänner för livet. Man kanske aldrig kommer att träffas men vi finns där i cyberetern för varandra. Kritiker jag älskar byter man ideer och band med och detta kan man ju bara älska. Alla band har ju Facebook idag och där får man personlig kontakt med bandet, en kontakt som är ovärderlig för nördar. Facebook är ett nödvändigt ont brukar jag säga men också en stor del av mitt jobb. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0