Lets start a war!!

Återsläppet av Master - Lets start a war har vart mycket efterlängtat av mig. Främst då när det har vart den enda Master platta jag ej haft så för mig var det julafton när paketet ifrån Paul ramlade in.



Remastrad och hård som fan är väl det första tanken som slår en. Master ger oss här än en gång en uppvisning hur death/thrash ska spelas.
Speckmann låter hur grym som helst(som alltid dvs, denna idag 49 årige legend gör mig aldrig besviken).
Nu låter det som en ny skiva jag recenserar men LSAW släpptes 2002. Vi får här bonus låtar ifrån 2001 års ep "Follow your savior"......massa godis!!!

Master är världsbäst!! Färgad då jag jobbar för dom? Jajjemen men detta sa jag även då jag stod utanför Speckmann organisationen så fuck you till alla häcklare.

Köp och bli kär!!

...rog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0