Beardfish

är en ny bekantskap för mig. Hört talas om dom förut men skev o dum som man är(ofta) så kollade man inte upp dom.
Im a dick för Beardfish är fruktansvärt bra.
Progg uppblandat med Jazz, 70 tals rock och Zappa med en twist av King Crimson.
Diggar ni nåt av detta så är det bara att köpa eller dra till Spotify och lyssna.
Nya plattan "Void" ska inhandlas genast för detta är helt i min linje.

Känslorna och kärleken som dessa svenskar ger oss i utflippade jam sessions och i låtar som ger en smaskiga drömmar är helt outstanding.
Fan va bra!

Till killarna i Beardfish, ledsen att jag missat er fram tills nu men här har ni ett fan for life. Nästa gång ni kommer till Göteborg står jag längst fram o diggar!!!
Tack



.....roger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0