Spotify tips !!!! Dags för 3 skivor som sp...

Spotify tips !!!! Dags för 3 skivor som spelas hejdlöst här hemma nu. Jag fattar inte hur jag kunnat missa NOCTURNAL BLOOD !!!! Deras fantastiska skiva "Devastated graves - The morbid celebration är en mästerlig skiva som kommer finnas kvar i favoritfacket i många år. Man känner sånt med vissa skivor. Nocturnal blood är inget för dom som söker trallvänligt utan här snackar vi död,mörker,jord och mera död+satan självklart. Black/death metal som gör allting rätt. Svenska NECROVATION spelar nästan i samma skola. Oldschool death med massa känsla. Bland det bästa svenska jag hört på bra länge. Endast Decomposed kommer i närheten av detta. Satan vilken skiva dom skapat iochmed "Breed deadness blood". Svensk magi utan dess like och om en månad släpps deras självbetitlade nya skiva. Den måste.....MÅSTE jag ha!!!! Kolla in dom. Sista tipset kommer ifrån Finland och heter FUNEBRE. Deras enda skiva "Children of the scorn" kom 1991 och har numera återsläppts. 90 tals döds med allt va det innebär. En öldrickar platta och en spark i huvudet som får en att minnas att mycket va bättre förr. Alla dessa 3 skivor finns på Spotify så bara logga in o digga. Hörs senare......peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0