Six feet under


Chris Barnes (ex Cannibal Corpse) är en av världens bästa death metal sångare enligt mig. Därför har det smärtat mig när jag följt hans skötebarn Six feet under.

Inte ens dom första skivorna tilltalar mig och det finns endast ett fåtal låtar värda att nämnas av hela diskografin. Six feet unders cover skivor ska vi inte ens nämna, dom är skrattretande dåliga.
Därför är jag extra glad nu......nya plattan "Undead" är ett monster !!!!!

Barnes låter arg och besatt igen, låtarna är hur starka som helst och bandet verkar ha fått världens nytändning.
Det är tungt, brutalt och helt galet bra.




Plattan släpps 22 Maj och detta är en skiva jag starkt rekommenderar. Den har tamigfan allt.

VÄLKOMMEN TILLBAKA CHRIS BARNES.......Jag har saknat dig dude...

Peace
Rogga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0