Andreas Rana ger nya Six Feet Under 3 poän...

Andreas Rana ger nya Six Feet Under 3 poäng i nya Sweden Rock Magazine "Barnes har byggt en karriär på att idissla detta murkna lättvindiga sväng" skriver han för att i nästa andetag skriva "lämpligt att i något skede klia fantasinerven istället för att använda tröttsamma formel om och om igen". Man kan fråga sig om Herr Rana lyssnat på skivan. Barnes uppfinner inte hjulet här men detta är ju den mest pigga och inspirerade skivan SFU gett ut. Det förekommer blastbeats och det har ju fan inte hörts på länge. Texterna och sången är mer fokuserade än någonsin. Fattar inte vilken skiva du hört på. Sen klagandet på Barnes sång. Gillar man det inte så gör man det inte men killen är ju bland dom mest säregna och bästa i genren. Är inget stort SFU fan, faktum är att första skivan och denna nya är dom enda som är bra men när jag läser din recension är jag jävligt glad över 2 saker : att jag ej betalar för Sweden rock magazine och jag iallafall lyssnat på rätt skiva. För med detta betyget kan du inte lyssnat på "Undead" och du kan verkligen inte ha koll på Six Feet Under. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0