Haha man va för obekväm men ärligt så känn...

Haha man va för obekväm men ärligt så känns det skönt. Alla ni som mailat mig och frågat vad jag gör på Rocknytt eller Popnytt som dom heter ibland många av er så kan jag berätta att jag blivit bortagen därifrån. Obekväm i inlägg och kommentarer är sanningen bakom sparkandet trots att det sas annat. Haha its all good. Det började med en kommentar jag la runt popbandet Dynazty, dom som va med i Melodifestivalen.....den gillades inte av ledningen och vissa "professionella bloggare". Sen att jag klagat på poprocken som det skrivs mycket om ligger också till stor del. Men så är det, jag är ej ledsen och som sagt så känns det skönt då jag aldrig vart en del av den där genren. Att jag inte har en dator nu va den officiella anledningen sas det men jag vet bättre. Finns dock riktigt bra gubbar där, Proppens blogg måste ni följa, en kille som verkligen kan och vet vad han snackar om. Sven Mören likaså, en musiknörd som har koll och skriver hur bra som helst. Kenneth.....en rolig prick som jag oxå läste allt av. Sen finns det dom som inte kan ett jävla skit, en sjuk narcisstisk jävel som tror att han kan allt och vet bättre än alla. En idiot jävel som har noll koll och ifrågasätter andras kunnande för han själv vet inget......men fuck it, nu kör vi vidare. Rocknytt gör sin rapportering om poprock världen, Dynazty, Diamond dawn och annan sk hårdrock, alla dessa band är som jag skrev i den avgörande kommentaren en skymf mot genren och tänkande musikmänniskor......och jag gör mitt. 4121 läsare igår, tack för det...tack som fan. Nu kör vi igen......peace


Kommentarer
Postat av: Fredrik

hej, råkade hitta din blog via en kompis på facebook nu haha.

jag läser rocknytt och tycker att det är en jättebra sida, du verkar inte riktigt förstå genren som just dynazty och diamond dawn står för, det är inte just hårdrock, jag tror inte ens att dom kallar sig själva det, genren heter aor, läs på? :)

det är lätt att blanda ihop hårdrock och aor eftersom de först och främst har ett ganska likt sound, men dessutom drar till sig samma målgrupp; "de lite äldre".

popnytt... haha, de skriver ju om allt möjligt, från poppigaste rocken till hårdaste... grindcoren, deathcoren, eller vad du nu anser vara hårt, så där gick du inte ens på fakta :)



detta är förmodligen sista gången jag läser denna bloggen, men lycka till, hoppas att det blir bättre i framtiden :)

2012-03-02 @ 12:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0