Nätet svämmar över av recensioner av Six f...

Nätet svämmar över av recensioner av Six feet under - Undead och istorsätt alla skriver ner den. Jag fattar noll men alla diggar olika. Att alla skriver att den är trött och en upprepning av hela Six feet unders katalog fattar jag ej heller. Här är ju folk ute och cyklar, plattan är den aggressivaste SFU plattan som släppts Tung som fan och malade. Bästa låtarna som bandet gjort finns presenterade här och det borde recensenter uppmärksammat. Platta ger oss inget nytt i genren dock men att kalla detta tröttsamt är helt fel. Vad jag ville med detta jävla inlägg är oklart men ville la bara få ut min åsikt här. Jag älskar detta malade monster.....jag älskar Barnes röst. Undead slaktar !!!! Puss.....btw tack för 5311 läsare igår. Rekord tror jag......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0