Hur fan recenserar man perfektion? Hur rec...

20120625_191902 (MMS)

Hur fan recenserar man perfektion? Hur recenserar man ursinne och aggressivitet? Jo man lyssnar på Master's nya platta "The new elite" högt som fan och inser att detta är allt man behöver i en death metal skiva. Master har alltid levererat punkig skitig och brutal death metal men på nya skivan har Paul Speckmann skruvat upp volymen och det rensas som aldrig förr. Master är ett av mina absoluta favoritband så det är lätt för mig att älska detta men jag gör det inte utan att ha belägg för det. The new elite är utan tvekan Masters absolut mest genomarbetade skiva och det finns material här som dödar all death/thrash metal där ute. I "New reforms" som är bandets brutalaste låt någonsin så hamras budskapet in under en skoningslös attack. Thrash riffen i Masters death metal är skarpa och levereras med precision och känsla. "As two worlds collide" innehåller Pauls bästa sång någonsin enligt mig. Nya plattan visar än en gång att Master är bland dom bästa band som finns. Detta får ni inte missa, detta är årets death metal skiva !!!! Vill ni beställa skivan av legenden själv så mailar ni [email protected] och sätter in 15 euros på hans paypal med samma namn. Bara att köpa nu !!!!! 10/10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0