En piss generation/Hjärndött!!!


Satt idag och lyssnade på ett gäng(3 killar och 2 tjejer, dom va typ 17-22år(ingen aning, en uppskattning) på bussen och dom satt och snackade o hatade på nya Spotify. Ni vet, 10 timmar i månaden på gratistjänsten och dom andra nya reglerna.

Dom satt där och snackade och det lät så här typ :

Fan ska man betala, fan heller.....tänker jag aldrig göra. Måste gå att fixa, tror man kan få gratiskonto genom ngt sätt på nätet.
Skiter i spotify, kommer ladda ner det jag vill lyssna på nu, hatar det.......

alltså.........FUCK YOU era FATTIGA jävla fittor!!!! Tror ni att musik är gratis?? Hur fan är ni skapta i huvudet?

FAN LADDA UPP EN 9MM OCH SKJUT ER FÖR FAN !!!!!

Denna jävla pissgeneration som tror att musik är gratis att göra, att skapa, Hur tänker ni???
Det är ert fel att skivbutikerna inte har fullt lager hemma för det kostar cash att ha skivor som inte säljer hemma. Ni är inga musikälskare, en musikälskare omfamnar hela musikbiten. Skivor, omslag, lukten, bookleten, tacklistan, koncerter, vinyl...........inte en dataskärm(jag är ingen bakåtsträvare, jag har också låtar på datan men dom är inlagda via KÖPTA cdskivor för att lägga in på mp3 spelaren) med anonyma låtar(utan omslag)

Ni fattar inte bättre, det har jag förstått men fan FITTOR, klaga inte att det kostar 49kr i månaden för så JÄVLA mycket musik. Fan en BigMac & Co kostar mer och det kan ni ju betala.

Fan tänk lite och kom nu inte för faaaaaaaaaaaan med att Metallica/andra band behöver inte mer cash eller dom
märker inte om jag laddar ner deras skivor. Det är principen, fan man betalar väl för sig eller? Moral??

Det är skivbolagens fel/cdskivor kostar för mycket säger ni, ja det kan jag hålla med om men dom banden som släpper via sina egna bolag då, dom som släpper på massa olika sätt nuförtiden, via böcker.....nedladdningar via deras hemsidor osv.....DOM KÖPER NI JU INTE HELLER SÅ NÄR SKA NI STÖDJA MUSIKERN/ARTISTEN/BANDET???????

49kr.....det är ingenting för all musik som finns på Spotify men det handlar nog inte om cashen längre, era hjärndöda snåla hjärnor har ställt in sig på att musik är gratis och att ni tänker inte betala för det.

Men som sagt, FUCK YOU, FUCK YOU som fan. Jag HATAR er............

Mvh
Rogga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0