Mail

Fått lite mail av folk som vill att jag ska skriva om olika band och artister. Kul som fan med ideer men kommer skriva om det som ligger varmast om mitt hjärta och det kommer bli en massa pepp om band jag tycker folk ska kolla upp men också annat. Skriver bara av mig helt o hållet här. Tömmer det som finns för att mer ska få plats hehe. Fick en fråga också om att när man har över 1400 cd skivor, hur kan man lyssna på alla? Det går inte såklart men försöker ha en relation till alla mina skivor. Dom e ju mina barn med. Sen varierar det ju som fan, ena dagen kan jag enbart lyssna på jazz, andra dagen är det Testament om gäller osv. Jag kan skifta musikstil 3-4 gånger per vecka, fråga min fru får ni se hehe, hon e svintrött på mig. Så är det......nu ska jag kolla runt efter nya Nile plattan........I want it now !!!!!

                    

Hehe...lägger in en bild på en del av samlingen. Måste fixa mer skåp för nu ligger det skivor överallt och min fru är GALEN !!!!!! på mig.........................

peace


Kommentarer
Postat av: Stenberg

Ja visst är det jobbigt när man har skivor överallt och det är fullt där de borde vara. De där skåpen ser shyssta ut. Vart har du fått tag på dem? Jag skulle behöva nån bättre lösning än min nuvarande för CD-förvaring.

2009-11-04 @ 21:57:23
Postat av: Rogga

Dom är köpta på IKEA??? men vet ej om dom finns i grått längre.

2009-11-05 @ 09:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0