Sarcophagy - The Summoning

MuSic Assault tar alla mina cash nuförtiden. Varför inte, då servicen och priserna är sjukt jävla bäst!!! Köp fyra, betala för tre....en deal som en smålänning som jag nappar varje gång på. Min fru är inte glad men när är dom det egentligen? Hej älskling :-). Tre va valda när fyran skulle plockas ut, hmm Sarcophagy låter coolt, det får jag kolla upp. Vad jag fick höra va jag verkligen inte beredd på, oldschool brutal death metal med låtar man sätter i strupen. Krossande gitarrer och en röst som skulle ge en död människa stånd!! Dom har funnits sen 1993 men först 2012 kom debutskivan "The Summoning". Detta rekommenderas starkt till alla vänner av death metal. Kolla in detta genast. 9/10




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0