Mortal Torment - Resuscitation

Grekiska Mortal Torment kom till mig genom ett tips. Ännu ett gäng man missat men jag tackar satan och Daniel Löfquist för att mina och bandets vägar har nu korsats. Deras skiva "Resuscitation" är tamigfan perfektion rätt igenom. Fantastisk frenetisk death metal med låtar som hjärnan vill ha mer av. Trumljudet piskar upp en stämning man kan ta på och gitarrerna är mumsiga. Sången av Giannis är bland det bästa jag hört i genren. Detta monster växer och växer och frågar du mig så är detta bland dom bästa dödsmetall skivor jag någonsin hört. Så bra är dom, Mortal Torment ifrån Grekland. Jag kommer aldrig missa dom på Gothenburg Death Fest i oktober. Aldrig i helvetet jag missar detta!!! Världsklass utav helvete!! 10/10




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0