Acceptans av noll existens....

Svart dödsmetall. Brutalt som fan. Så vill jag beskriva Execration ifrån USA. Är det bra då? Skiter björnar i skogen? Det är bra som bara den och med "The acceptance of zero existence" har dom verkligen fångat en känsla som man minns och vill uppleva igen. Jag ska va ärlig och säga att jag inte hört deras förra skiva men då recensenter och polare berättar att den är annorlunda men bra som fan så ska den inhandlas genast. Brutal rens med inslag av BM bjuds det som sagt på och Wyatt Houseman kan verkligen skriva låtar som sätter sig och man vill höra om och om igen. Plattan finns på Spotten. Ni köper den av MuSic Assault. Annars kontaktar ni mig så vidarebefordrar jag er order. Jag har haft kontakt med bandet och ska försöka få dom till Sverige. Execration är värda all support.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0