Sorgligt..

Eric avslöjade detta för mig för länge sedan och man blir så ledsen. Eric Cutler, legendarisk gitarrist i Autopsy lider av en sjukdom som hindrar blodet till själva benet. Det gör att benet/skelettet dör. Hoppas jag fick detta rätt nu. All info finns via länken. Då USA's sjukvård kostar så har räkningarna hopat sig för Cutler och han tvingas sälja privata grejor och sin skivsamling. Signerade skivor, första pressar osv. Detta är sorgligt och jag lider med Eric. Han och hans underbara familj förtjänar bättre än så här. Jag kommer aldrig köpa något av Eric, hellre ger jag han pengarna skivan skulle kosta. Hade känts skit att veta att han sålde mig sina betydelsefulla saker bara för att klara räkningar. Den skivan hade inte vart rolig att lyssna på. Han mår dock bättre vilket är otroligt skönt att höra. Här kan ni läsa lite om det : http://www.brooklynvegan.com/archives/2012/12/eric_cutler_of.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0