Mail som kom

"Hej, jag heter xxxx är med i bandet xxxxxx och vi har tre skivor ute. Vår fjärde släpps snart. Vi har hört bra saker om din blogg och du har koll på musik"......... Tack för det ;-), kul att folk gillar det man gör. Jag känner till ert band mycket väl....... "Skulle du vilja recensera och skriva lite om oss på din blogg?"....... Det gör jag gärna, jag gillar det ni gör. Känns äkta och det är musik jag gillar :-)......."Via länken kan du beställa cdn, maila mig länken när du skrivit något".....???? Wtf?? Jag vill inte va ett asshole här nu men hallå, vill du att jag ska ressa och skriva något om er så tänker jag fan inte betala för den!! Jag har en jävla massa läsare, jag är inte skolad för detta och skriver fel/konstigt ibland men folk gillar det jag gör så fuck you och ditt band. Jag älskar när band skickar fysiska cds(avgudar dom som gör det) men jag är glad för digitala länkar med. Dock prioteras fysiska skivor då det ligger pengar/tid bakom skicket. Så tack för intresset men jag kommer ej skriva om er nya skiva boys. Jag vet att musik inte är gratis och att banden behöver varenda krona. Men detta va bra fräckt......hehe. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0