Bastard Priest

Vi snackar otyglad aggressiv svensk death metal här!! Punkig sådan med en otrolig energi. Oldschool så in i helvete och man hör Entombed, Repulsion, Autopsy, Repugnant i mixen av bandets influenser. Produktionen är rå, in your face och fantastisk. Sången är helt jävla bäst och hela mixen av gravlukt och hädelser tar en på en farlig men underbar resa. Första plattan "Under the hammer of destruction" är deras bästa tycker jag men "Ghouls of the endless night" är tamigfan lika bra(nästan). Nä nuu skiter jag i barn och fru och fredagsmys, jag öppnar en öl och höjer upp(har hörlurar, barnen tittar på barnprogram och jag vågar inte störa dom) till max och headbangar lite till. Svinabra!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0