Amputated

Bristol, England är platsen där Amputated huserar. Ny bekantskap för mig men damn va bra det är!! Punkig, death metal av brutal sort är bandets visa. Det levereras med hjälp av en bra produktion och med låtar man minns. Sången är guttural men med djup och det låter som om det är två sångare. Om detta är viset vet jag ej....än.





Två skivor finns ute och den jag har har den underbara titeln: "Gargling with infected semen"




2009 kom senaste skivan "Wading through rancid offal" och denna ska köpas snarast. Jag älskar att hitta ny musik och detta är ett band som kommer hänga kvar länge. Ett band precis i min stil :D




Dom finns på Spotify. Lyssna, köp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0