Onsdags explosion!!! (Nyinkommet)

Onsdag, dagen då Metallica ligger på alla svenskars läppar. Dagen då svensson rockers hoppar av glädje att deras husband besöker vårt land. Igen. Jag skiter i Metallica men hoppar av glädje då min brevlåda exploderade nyss och min kväll är räddad. Jag kan lungt säga att inget av dom följande skivorna låter som Metallica. Tack o lov....



Goreinhaled - Fetus in fetu



Mutilated - Devirginated genital pulp



Regurgitation - Tales of Necrophilia



Wormed - Planispherium



Infected Malignity - The malignity born from despair


Sintury - Disgorging the dead



Malignancy - Cross species transmutation



Naglfar - Teras


Det va det bröder och systrar.....

R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0